آرشينآرشين، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

آرشين ، دختر خردمند ايراني

آرشينم ايستاد...

1391/8/6 23:23
نویسنده : مامان فرناز
580 بازدید
اشتراک گذاری

گوگولي سرشار از ذوق ميشم وقتي موفقيتتو ميبينم هوراتو اينبار نه با تلاش زياد بلكه با فاصله ي كمي از زماني كه 4 دستو پارو ياد گرفتي ايستادنو ياد گرفتي تشویقالبته با كمك گرفتن از چيزي. مطمئنم به زودي روي پاي خودت مي ايستي، بدون كمك ..واي كه چه شيرينهلبخند گوگولي خوابت مياد نميزاري بنويسم. به اميد موفقيت هاي بيشتر...ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آرینا
7 آبان 91 20:13
سلام آرشین کوچولو. انشاله توی همه کارهات موفق بشی عزیز خاله.
راستی وبلاگت خیلی قشنگه ها


سلام.مرسي مامان ارينا جون نظر لطفته
مامان نيروانا
9 آبان 91 15:39
هيچوقت اولين ايستادن ها نيروانا رو يادم نميره. خيلي باشكوهه فرناز جونم. با تمام وجود مباركت باشه


واقعا باشكوهه.. خيلي وقتا به اين فكر ميكنم كه در آينده هم براي رسيدن به خواسته هاشون اينقدر تلاش ميكنن!! اگه اينجور بشه كه عاليه
نازنین (مامان ثنا)
10 آبان 91 15:37
مبارک باشه ایستادنت خاله جون. انشالله زود زود راه بری و دل مامانی و بیشتر از این شاد کنی



ممنون نازنين جون
الناز(مامان بنیا
22 آبان 91 13:42
سلام مرسی که اومدی به من سر زید باعث افتخارمه با شما دوست بشم راستی من اسمم دخترمو میخوستم بزار ارشین خیلی به نظرم شیکه ولی گزاشتم بنیا ادرس وبلاک من www.benya.niniweblog.com
لطف ادرستون برام وتو وبلاک من بزارید که لینک کنم


سلام. ممنون از نظرت راجع به اسم آرشين حتما عزيزم