آرشينآرشين، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

آرشين ، دختر خردمند ايراني

7 ماهگيت مبارك عسلم

1391/7/28 20:46
نویسنده : مامان فرناز
650 بازدید
اشتراک گذاری

گوگولي فردا كه بياد هفت ماه از عمر قشنگت گذشته و وارد هشت امين ماه از زندگي تو اين سياره اي كه نه به خواست خودت بلكه به خواست من وبابايي قدم توش گذاشتي ميشي. منتظر روزي هستم كه ببينم من و هادي موفق شديم ، موفق شديم كه آرشين رو موفق ببينيم... زمان بسرعت داره پيش ميره، مثل اون نه ماه ،مثل اين هفت ماه ... پس زمان رسيدن تكامل واقعي آرشين هم دور نيست! نزديك... خيلي نزديك... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان یزدان
29 مهر 91 11:57
ماشاا... پسر.
به وب ما هم بیا


من دخترم خاله پسر نيستم
مامان یزدان
29 مهر 91 12:05
سلام عزیزم.
چه خنده ای .حتما مامانی کلی خوشحال می شه از خنده های نازت.


سلام.مطمئنن همه ي مامانا از خنده هاي شيرين كوچولوشون كلي انرژي ميگيرن و خوشحال ميشناميدوارم يزدان جون هم هميشه لبش خندون باشه..
زهرا از نی نی وبلاگ213
29 مهر 91 16:23
هفت ماهگیت مبارک آرشین جون
چه جالب داشتم نظراتو میخوندم فکر کردند آرشین پسره


همه فكر مي كنن پسره. بابا بخدااا پسر نيست. مو نداره ظرافت دخترونه كه داره دخترم...
مامان اندیا
30 مهر 91 21:41
هفت ماهگیت مبارک عزیزم . خندیدنت چقد نازه ماشالا


ممنون خاله
مهسا
2 آبان 91 6:07
7ماهگیت مبارک آرشین گلم


مرسي مهسا جون
مامان نيروانا
2 آبان 91 7:35
مباركت باشه آرشين جون هفت ماه زندگي روي زمين. اميدوارم تو هم گل سرخت رو پيدا كني شازده كوچولو



خوشحالم كه شازده كوچولو رو ميشناسي...
haleh & termeh
2 آبان 91 18:25
7 رو دوست دارم
عدد مقدسی هست
مخصوصا که مصادف بشه با گذشت زمان برای بزرگ شدن یک فرشته