آرشينآرشين، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

آرشين ، دختر خردمند ايراني

اندر احوالات آرشين

1391/7/30 15:17
نویسنده : مامان فرناز
631 بازدید
اشتراک گذاری

آرشينم الان كه دارم برات مي نويسم دنبال يه موضوع جديد بودم كه اين پست رو تو اون قسمت قرار بدم. شايد عنوان موضوع جالب به نظر نرسه. خود من هم اين عنوان رو دوست ندارم اما اين واقعيت از بدو تولد به هر دليلي تو زندگي همه ي آدمايي كه پا تو اين سياره گذاشتن وجود داره و ناچار بايد اون رو  بپذيرن. گوگولي سرما خوردي و  اصلا حال خوبي نداري ديروز صبح برديمت دكتر و الان دارو ميخوري كه اميدوارم داروها تاثير فوري بزاره تا شما زودتر خوب شي.ديشب تا ساعت 6:30 صبح بيدار بودي و بهونه ميگرفتي. من خيلي خسته شده بودم و ساعت 6 بابايي رو بيدار كردم تا يه كم كمكم كنه كه تورو آروم كنيم . بابا هم يكم باهات بازي كرد و تو كه چشمات سنگين سنگين بود با تلاشهاي بي وقفه ي من به همراه بابايي كه نيم ساعتي باهات بازي كرد بالاخره خوابيدي اوهشب سختي بود ولي گذشت. الانم بخاطر كمبود خواب شديد خوابيدي. اميدوارم اين ناخوش احوالي زودتر به احوال خوش تبديل شه... و اميدوارم پستهاي كمتري تو اين قسمت قرار بگيره.. 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

آرتمیس
30 مهر 91 17:57
دخترعموجونم امیدوارم زود خوب بشی
خیلی دوست دارم


مرسي آرتميس جون
مامان آندیا
30 مهر 91 21:39
دعا میکنم زود زود خوب بشی عزیزم مرسی از اینکه بهمون سر زدی


مرسي از اينكه براي آرشينم دعا مي كني
مامان نيروانا
2 آبان 91 7:34
منم اميدوارم تا الان خوب شده باشي عسل. اولين مريض شدنا خيلي مامان و بابا رو هول ميكنه و خداييش هم با وجود تجربه ي اندك خيلي سخته. خدا قوت فرناز جون.
ايشالا از اين قبيل پستها به ندرت توي خونه ت پيدا بشه آرشينم


مرسي عزيزم.دقيقا همينه فريبا جون بخاطر تجربه ي كممون هول ميشيم واز طرفي توصيه هاي خيلي زياد اطرافيان بيشتر به اين قضيه دامن ميزنه و اعتماد به نفسمون رو پايين مياره ولي خوب بايد صبور بود... الان آرشين خيلي بهتره...
H & T
2 آبان 91 18:33
عزیزم از این همه اظهار محبت شما ممنونم
خوشحالم که دوستی مثل شما در لیست وبلاگم باشه و البته بتونم از حضور و جودتون استفاده ببرم


ممنون.لطف دارين..