آرشينآرشين، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

آرشين ، دختر خردمند ايراني

شرح امروزي كه گذشت...

1392/4/6 1:15
نویسنده : مامان فرناز
665 بازدید
اشتراک گذاری

دو سه روزي بود كه الهام بهم خبر داده بود 4شنبه با پريا ميان خونمون. الهام و پريا از دوستاي خوب دوره ي دانشگام هستند. تقريبا يك سال ونيم بود كه نديده بودمشون. اون زماني كه اومدن فكر ميكنم 6 ماه بود كه تو فرشته كوچولوي من تو وجودم در حال رشد بودي. يادش بخير الهام ميگفت انگار يه هسته آلبالو قورت دادينیشخند و امروز كه تورو ديد، هر از گاهي تو فكر فرو ميرفت و نگاهي به تو مينداخت و ميگفت يعني تو از وجود فرحنازي؟ يعني تو الان بچه فرحنازي؟ من و پريا هم به شوخي ميگفتيم طفلكي هنوز اين موضوع رو هضم نكردهخندهتو طول مدتي كه  كلي با هم حرف زديم و كلي خاطره زنده كرديم و دراين بين شما من و مجبور ميكردي كه توجهم بيشتر سمتت باشه،  پريا يه سوالي ازم پرسيد، سوالي كه بارها به خيليا جواب دادم؛ اينكه از وجود غافلگير كننده ي تو راضي هستم يا نه؟ و من با همون صراحتي كه به همه جواب ميدم باز هم جواب رو براي چندمين بار تكرار كردم اينكه بله راضيم...

آرشيني من معتقدم كه در وجود تو ، تو خونه ي ما حتما حكمتي وجود داشته ... تو يه همراه و همسفر خوب براي من و بابايي توي اين مسافرت طول ودرازي... با وجود تو قطعا و يقينا با لذت و هيجان بيشتري اين مسير رو طي ميكنيم...

 خلاصه كه روز خوبي رو گذرونديم، وقتي داشتن ميرفتن خونه منفجر شده بود تعجبلبخند

 خداي خوبم ممنون بخاطر امروزلبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آرشیدا کوچولو
6 تیر 92 1:48
دلم برات تنگ شده ها عکس جدید بزار از عشقم


منم همينطور حتما. ببوس ارشيدايي رو
مامان سارا
6 تیر 92 1:48
سلام دوست عزیزم النا تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده ممنون میشم اگه امکانش بود بهش رای بدید،کد 138 به شماره 20008080200 پیامک کنید.متشکرم (elenanaz.niniweblog.com)