آرشينآرشين، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

آرشين ، دختر خردمند ايراني

تولدت مبارك

1391/12/26 11:50
نویسنده : مامان فرناز
565 بازدید
اشتراک گذاری

به سرعت برق و باد گذشت! اين يك سال رو ميگم.. تا تولدت چيزي نمونده! امروز 26امه و 29ام تولد شماست... ببينم توام احساس كردي اين سرعت رو؟ انگار همين ديروز بود ! انگار همين ديروز بود كه لحظه شماري ميكرديم زودتر ببينيمت.. نميدوني چه هيجان و اشتياقي داشتيم من و بابايي... غير قابل توصيف! اون روز رسيد. 29 اسفند، حدود ساعت 9:30 صبح.. وقتي از شكم ماماني اومدي بيرون و ماماني تو اولين ثانيه هاي ورودت به دنيا صداي گريت رو شنيد يه حسي عجيبي داشت كه اونم قابل توصيف نيست! بايد مامان بشي تا تجربش كني... الان حدود يك سال از اون روز ميگذره... تو 1 سال بزرگ شدي... و  الان شدي يه دختر شيطون...مهربون...جسور...شجاع... وتلاشگر... . وقتي اين خصوصيات رو تو كاراي كوچولوت احساس ميكنم سرشار از ذوق ميشم... اميدوارم همينطور كه احساس ميكنم باشه و اگر هست هميشگي باشه، آخه اين شخصيتت خيلي به دل ميشينهچشمک  خيلي دوست دارم خيلي...ماچماچماچماچ

تولدت مبارك

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان نیروانا
28 اسفند 91 11:13
وای خدای من، باورم نمیشه تولد آرشینم این لحظه های آخر سال باشه. خیلی خوشحالم که بهش رسیدم. از بس بامحبتی فرناز من! خدا منو به خونه ت رسوند توی این روزای خیلی قشنگ. دخترت چلچله ی بهاره. بوسه بارونش کن!
و این تبریک نوروزی من به همه ی دوستام:
عزیز من! بهار، دستان پرمهر توست که در باغ دلم جوانه زده. به حرمت سبز بودنت، دلم را خانه تکانی میکنم و پاکیزه نگاه میدارم تا با بهار یاد تو، زمان و مکان را عطر زندگی ببخشد. رد پای تحویل سالی دیگر بر تقویم دوستیمان گرامی ترین هدیه ی بهار است. پاینده باد و پاینده باشی. نوگل زیبای بهاریت را ببوی و ببوس.

نوروز فرخنده

فريباي عزيزم لطف داري. ممنون بخاطر مهربونياتاميدوارم سالي سراسر خوشي براي تو، به همراه نيرواناي عزيز و همسرت باشه
✿♡✿ مامان و بابای محمدپارسا ✿♡✿
29 اسفند 91 0:53
تولد تولد تولدت مبارک
انشالا تولد 120 سالگیت عزییییییییییییییییییییییییییزم

عیدت مبارک



مرسسييييييييييييييييييي عيد شما هم مبارك
لاله
29 اسفند 91 13:51
آرشین جون
تولدت مبارک عزیزم
سال نو هم مبارک ایشالا زیر سایه مامان بابا دلت شاد و لبت خندون باشه



ممنون عيد شما هم مبارك