آرشينآرشين، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

آرشين ، دختر خردمند ايراني

حال و هواي عيد و تولد

1392/1/9 16:50
نویسنده : مامان فرناز
693 بازدید
اشتراک گذاری

اولين تولدت بود آرشيني. يكمي اذيت شدي و طبيعتا اذيت هم كردي انگار كم خوابيده بودي و خيلي خسته بودي به هر حال شب چهارشنبه سوري تولدت با حضور مهموناي عزيزمون( آقا جون، بابايي،ماماني ها ،عموها، عمه، خاله، دايي هاو باباجون و حاج خانم، آقا و مامان بزرگ و عمو ناصر) به سادگي وخوشي گذشت...خوب بود...مهم اين بود كه يك سال بزرگ شدي و واااي كه من چه حس خوبي دارم... گرچه دلم واسه همه ي روزاي قبل از يك سالگيت هم تنگ ميشه! راستي كيكتو ببين چند روز قبل از تولدت با كلي ذوق با بابايي رفتيم و از بين كلي مدل انتخابش كرديم،يه ني ني شيطونه، چشماش اينوميگه!درست مثل چشماي خودت...چشمک

اينم آرشين گوگولي كنار سفره ي هفت سين...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان آرشیدا کوچولو
16 فروردین 92 1:27
http://www.niniweblog.com/upl/arshidaarshida/13650175019.jpg?94
اینم عیدی آرشیدا کوچولو به شما
امیدوارم سال جدید به همه آروزهای شیرینتون برسید


مرسي آرشيدا كوچولوي عزيز
مامان نیروانا
21 فروردین 92 8:15
جوووونم موطلاییِ موفرفریِ!
بازم عید و تولدت رو تبریک میگم عزیزدلم.
فرنازجون، تازه از این به بعد تندتر هم میگذره و چشم هم میذاری تولدای دیگه ش رو تندتند جشن میگیری. به شادی باشین همیشه عزیزای من


انگار همينطوره كه ميگي به سرعت برق وباد!!! منم ارزوي شادي شمارو دارم فريباي عزيز ممنون كه بهمون سر ميزني دوست مهربون...
الناز مامان بنیا
22 فروردین 92 9:34
همیشه شاد باشید عزیزم