آرشينآرشين، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

آرشين ، دختر خردمند ايراني

نه ماهگي و ...

1391/8/29 17:43
نویسنده : مامان فرناز
735 بازدید
اشتراک گذاری

يك، دو، سه، چهار، پنج، شش، هفت،هشت! بازم 29ام ماه رسيد و تو وارد نهمين ماه از تولدت روي زمين شديلبخندمباركه گلمماچ فك كنم نم نمك با يه چيزايي تو اين دنيا آشنا شده باشي.. لذت، درد، آرامش، ناراحتي، خنده، گريه... .ولي هنوز راه درازي داري تا با خيلي چيزاي ديگه آشنا بشي...متفکر آرشيني سرما خوردي ناراحتنمي دونم چرا اين سرما خوردگي دست از سرمون بر نمي داره سوالنشونه هاي تولد دندوناي بالاييتم خيلي وقته نمايانه، اما هنوز زمانش نرسيده و تو همچنان درگيري اوه امروز هم كه سر ماه بود و برديمت مركز بهداشت براي قد و وزن، نتيجه زياد خوشايند نبود و منو بابايي از اين قضيه كمي نگران شديمنگران اما چيز مهمي نيست! مطمئنا ما الكي نگرانيم. اين نگران بودن هاي پدر و مادرا هميشه هست، حتي تو مسائل كوچيك، اما طبيعيه. اين همون حسيه كه ماماني و بابايي (ومطمئنا خيلي از مامان و باباهاي ديگه) هميشه نسبت به من داشتن و من در جواب اين نگراني ها، ميگفتم درك ميكنم كه نگران هستيد اما... در واقع من الان كه تو اون موقعيت هستم كاملا حسشونو درك ميكنيم و الان خيلي خيلي بيشتر از قبل دوسشون دارم... خيلي حس قشنگيه وقتي احساس ميكني كه اينقدر واسشون با ارزشي... .گفتم كه ماماني هنوز راه درازي داري تا تو اين دنياي بزرگ خيلي چيزارو ببيني، حس كني، بفهمي، عمل كني و...

                                                            دوست دارم...قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (17)

مامان سویل
29 آبان 91 19:03
عزیزم 9ماهگیت مبارک


ممنون
مامان نيروانا
30 آبان 91 7:59
نه ماهگيت مبارك عزيزم، جونم كه اين ويروساي بد تو از سر نازنين هم نگذشتن. اگه گيرشون بيارم قورتشون ميدم تا سراغ شما كوچولوها نيان. الهي ديگه خوب خوب بشي عزيزم و اين راه دور و دراز رو با كمك و مهربونيهاي ماماني و همه ي اونايي كه دوسِت دارن به زيبايي پشت سر بذاري. هر چند اولش به نظر مياد راه درازيه ولي خيلي كوتاهه خيلي. من باورم نميشه كه نيروانا داره سه ساله ميشه فرنازجون. خدا دست همه مون رو بگيره. همه ي لحظه هات سرشار از عشق خصوصاً به مامان و باباي عزيزت


مرسي دوست مهربونمبه نكته ي خوبي اشاره كردي بايد آدم بزرگا ميكروبارو قورت بدن تا نتونن سراغ كوچولوها برنكوچولوها گناه دارن در مورد راه هم بايد گفت راه طول و درازي كه به يك چشم به هم زدن ميگذره!!! ومهم اينكه خوب بگذره واسه نيروانا، واسه آرشين، واسه همه ي كوچولوها...

مریم (مامان روشا)
30 آبان 91 14:53
نازی...مبارک باشه عزیزم ایشالا 90 سالگیت


ممنون مريم جان
نازنین (مامان ثنا)
30 آبان 91 15:13
نه ماهگیت مبـــــــــــــــــــــــــــــــارک ارشین جونم
انشالله همیشه تنت سلامت باشه زیر سایه مامانی و باباییت


مرسي نازنين عزيز
شادی
2 آذر 91 10:32
سلام دوست من . زندگی گاهی چنان عجیب میگذره که فکر می کنیم سخت شده ، ولی شاید سخت نشده باشه ، فقط ما عادت نداریم این طوری روزگار بگذرونیم !

امیدوارم آرشین کوچولوی تو دختر کوچولوی من روزهای زیباتری پیش رو داشته باشن .
و امیدوارم شادی و سلامتی دغدغه ی زندگی تون باشه . برای من و دختر کوچواو همچنان دعا کنید که خدا همین نزدیکی هاست .


سلام.. خيلي خيلي خوشحالم كردي منم اميدوارم آرشين من، كوچولوي ناز شما و همه ي كوچولو هاي دنيا زيبا زندگي كنن..
مهدیار
2 آذر 91 21:33
سلام مامانی

نه ماهگیت مبارک آرشین جون



آرشین جون مهدیار من دقیقا 2 ماه از شما بزگتره

برای من و مامانی بیست و نهم بهترین روزه

بهترین ها رو برات آرزو میکنم خانمی




ممنون دوست عزيز.. منم بهترين هارو برات ارزو ميكنم..
مهدیار
2 آذر 91 21:35
راستی مامانی با افتخار لینک شدید

خوشحال میشم منم به جمع دوستاتون اضافه کنید


سلام عزيزم. شما هم به جمع دوستاي ما پيوستين

سپیده
3 آذر 91 2:26

http://koodakeman91.niniweblog



زهرا مامان قاصدک
4 آذر 91 18:09
نهمین ماه تولدت مبارک آرشین نازنین

به ماهم سر بزنید

ممنون.حتما
صبا
5 آذر 91 23:49
سلام خاله جون . به وب منم سر می زنید ؟ اگر با تبادل لینک موافق بودید خبرم کنید . ممنون میشوم . ارشین جونم از قول من ببوسید


سلام عزيزم. بله، حتما. مرسي دختر خوب

الناز(مامان بنیا
6 آذر 91 15:10
مبارک باشه خوشکم اسمت حس خوبی به من میده خیلی زندگی با بجه و کار سخته می دونیییییی دلم می خوابد بزرک شه زودتررررررررر

مرسي عزيزم، لطف داريالناز جون من كارمند نيستم و كارم از تو كمتره اما يه وقتايي واقعا كم ميارم به همين دليل خوب دركت ميكنم.. ولي يادت باشه كه زمان زود ميگذره و بنيا جون زودتر از اوني كه فكرشو بكني بزرگ ميشه.. اميدوارم زودتر به آرامش برسي
صبا
6 آذر 91 19:16
سلام . ممنونم . شما لطف دارید به من . منن لینکتون کردم . ارشین جون رو از طرف من ببوسید .

خواهش ميكنم عزيزم

مامان آرشیدا کوچولو
7 آذر 91 0:35
9 ماهگیت مبارک فرشته کوچولوی نانازی این میکوب ها رو میکشم که دیگه نیاند آرشین طلا رو اذیت کنند که مامان مهربونش غصه بخوره
آرتمیس
7 آذر 91 14:03


علی خوشتیپ
8 آذر 91 9:24
سلام خاله جون.عزاداریهاتون قبول .من تو مسابقه نی نی و محرم ژورنال نفیس شرکت کردم...کدم 35 میشه به من رای بدید.تا پنجشنبه وقت هست ممنونم
مامان علی خوشتیپ
8 آذر 91 9:24
9 ماهگیت مبارک عزیزم
ninipics
24 آذر 91 20:05
با سلام و عرض ادب اگه مایلین از نوزاد در خواب شیرین شما یا بستگان شما عکس های خلاقانه و حرفه ای در محیط ارام منزل شما یا آتلیه عکاسی ما برای همیشه به یادگار باقی بماند، مقدمتان را برای بازدید از وب سایت خود به دیده می نهیم... ارشین جونه ناز و دوست داشتنی منتظرتیم www.ninipics.blogfa.com