آرشينآرشين، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

آرشين ، دختر خردمند ايراني

امروز، من و ارشين و تابستون گردي...

1392/5/15 23:28
نویسنده : مامان فرناز
702 بازدید
اشتراک گذاری

تو دومين بهار زندگيت، من كه بخاطر راه رفتن تو سرا پا شور و هيجان بودم و هميشه عاشق و تو روياي بيرون رفتناي مادر دختري با تو، تقريبا برنامه ي روزانمون شده بود فرناز، ارشين، غروب، پارك... اما با رسيدن فصل تابستون و گرماي بي سابقه اش و بعدم ماه رمضون و مهموني دادن و مهموني رفتن اين برنامه تعطيل شد تا امروز كه  هوا زياد گرم نبود و برنامه ي مهموني نداشتيم و شما هم حسابي بهونه ي دد گرفته بودي من هم از خدا خواسته به قصد پارك و خريد راهي دد شدم و يه روز خوب رو همراه با تو گذروندم.. چشمکقلبماچ بماند كه عابر بانك گرسنه كارتم و بلعيد و از نعمت پول براي خريد هايي كه در نظر داشتم محروممون كردخیال باطل ولي اشكال نداره در اولين فرصت ميريم سراغ خريدامونلبخندماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

دينا
18 مرداد 92 23:25
سلام
فرنازجون.خوبيد خانمي عزيزدلم برنده شدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟عيدفطرروبه شماتبريك ميگم.


سلام. ممنون ديناي عزيز عيد شما هم مبارك.. نه متاسفانه،امار راي نفرات اول تا بيستم خيلي بالا بود.