آرشينآرشين، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

آرشين ، دختر خردمند ايراني

باران، طراوت، روح بخشي

1391/8/24 13:39
نویسنده : مامان فرناز
578 بازدید
اشتراک گذاری

اينقدر هواي اين چند روز قشنگ و دلچسبه كه دلم نيومد ازش بگذرم و چيزي بهت نگم.برگاي زرد و قرمز پاييزي، باروني كه جلوه ي قشنگي بهشون ميده، آفتاب بعد از بارون و صداي پرنده ها بعد از بارون كه موسيقي زيباييه و روح آدم و جلا ميده.. خيلي دلنشينه... دوست دارم بيرون از خونه هوارو با تمام وجودم تنفس كنم و وجودم دوباره پر بشه از حس زيباي زندگي براي ادامه ي مسير...آرشين كوچولوي من گرچه تا زماني كه تو بزرگتر بشي من نميتونم از اين زيبايي اونجور كه بايد لذت ببرم و فقط از پشت پنجره نظاره گرم، اما منتظر روزيم كه تو بزرگ شي و تمام اين روزهاي از دست رفته رو با هم جبران كنيممنتظر

خداي بزرگم شكرت به خاطر اين همه زيبايي...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

زینب
24 آبان 91 14:41
چترهارابایدبست,زیرباران بایدرفت
فکر راخاطره رازیرباران بایدجست
.......


دقيقا...
نگاری
24 آبان 91 22:19
سلام مامانی
وای منم واقعا عاشق بارون و این هوام

عاليه..
مامان آرشیدا کوچولو
28 آبان 91 13:37
خیلی با احساس می نویسی هوس بارون کردم زیر کولر


بارون كلي حس بهم داد
مهدیار
28 آبان 91 14:39
سلام

وای چقدر آرشین جون بانمکه


چه وبلاگ قشنگی داری آرشین جون
و چه اسم قشنگی و همینطور سیمای زیبایی


مهدیار من خیلی حدودا 3 ماه از شما بزرگتره

آبجیش میشی؟


مامن آرشین خوشحال میشم تبادل لینک کنیم



ممنون عزيزم از نظر لطفت حتما، منم خوشحال ميشم
الناز(مامان بنیا
28 آبان 91 16:00
واقعا
مامان نيروانا
30 آبان 91 7:28
با عشقي كه توي وجودته، حتي از پشت پنجره هم كمال لذت رو ميبري،‌ مطمئنم. يه روزي با آرشين عزيزت ميري بيرون و تمامت هواي باروني پاك رو نفس ميكشي. اونروز لذتت صدچندانه با وجود آرشين نازنين در كنارت. به اميد امروز هاي زيبا براي رسيدن به فرداهاي زيبا. ميبوسمتون


همچنين براي تو دوست دوست داشتني منتظر اين روزاي قشنگم