آرشينآرشين، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

آرشين ، دختر خردمند ايراني

hediyei az webloge koodake man

1391/7/25 14:34
نویسنده : مامان فرناز
659 بازدید
اشتراک گذاری

arshinam az webloge koodake man barat ye hediye umadeهوراaz sepide joon  tashakor mikona bekhatere hediyeye khoobesh. hediye ham in ketabiye ke jeloye shomast be hamrahe ye cd . kheyli doost daram ke vaghti bozorgtar shodi ba in alaghe samte ketab beri va ahle motale beshiمتفکر be omide movafaghiyathaye toماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

آرتمیس
12 مهر 91 19:20



آرتمیس
14 مهر 91 18:20
مرسی زن عمو جون که وبلاگم رودرست کردی


khahesh mikonam artemis joon
سپیده
15 مهر 91 15:18
سلام. وبلاگ "کودک من" پستی را به عنوان "شیرین ترین لحظه زندگی من" گذاشته. خوشحال می شم در صورت تمایل شما هم شرکت کنید. www.koodakeman91.niniweblog.com


mamnon azizam. hatman sar mizanam
سپیده
15 مهر 91 16:05
با تشکر
مامان آرشیدا کوچولو
17 مهر 91 23:57
ممنونم مهربون به خاطر کارت پستال زیباتون 1000 تا بوس برا آرشین نازم


khahesh mikonam az tarafe man arshida joon ro ham beboos
سپیده
20 مهر 91 21:04
سلام . با تولد پروانه ای دخترم اپ هستم. خوشحال می شم یه یادگاری براش بنویسید. http://koodakeman91.niniweblog.com/ __$$ __$$$ __$$$$__________________$ __$$$$$________________ $$ __$$$$$$$______________ $$$ __$$((▂))$$$____________$$$$ __$$$$$$$$$$_________$$((▂))$ __$$$'¤'¤'$$$$$______$$$$$$$$$ __$$$¤'¤'¤'¤$$$$___$$$$'¤'¤'¤$$$ __$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$__$$$¤'¤'¤'¤$$$ __$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$$'¤'¤'¤'¤'$$ ___$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'¤'$$$ _____$$$$'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'$$$ __$$$$$_$$$'¤'¤'¤'¤$ $$'¤'¤$$ _$$((▂))$$$$$_$$$$$$$$$$$_O_O $$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$_ _ $ $ $$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$___$ $ $$$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$ __$$$((▂))$$$$$_$$$$$ ____$$$$$$$_$$$$$ _________$$$$$ ______$$$ _____$¤ ___$¤ __$¤
مامان صبا گلی
23 مهر 91 22:36
دلم میخواهد مادر خوبی باشم هم در کودکی فرزندم،هم در نوجوانی اش،هم در جوانی اش!

تعریف مادر خوب چیست؟سراسر فداکاری؟! نه من نمیخواهم اینگونه خوب باشم!

نمیخواهم دوست داشتن او موجب شود تا خودم را فراموش کنم!

من نمیخواهم از صبح در آشپزخانه تنها همه ی کارها را انجام دهم و برای ناهار فرزندم را صدا بزنم !

میخواهم که او هم در کارها مشارکت کند!

من نمیخواهم مثل بعضی مادران برای فرزندم چایی ببرم وقتی او در اتاقش درس میخواند یا با رایانه کار میکند!

من نمیخواهم همیشه وقتی فرزند نوجوانم از مدرسه برمیگردد غذایش را آماده کنم!

من نمیخواهم همیشه کارهای ناتمامش را تمام کنم!چه زمانی که کودک نوپایی است و میخواهد از زمین بلند شود چه زمانی که بزرگتر است!

جنسیت فرزندم برایم تفاوتی نمیکند چه دختر باشد چه پسر باید مسئولیت کارهایش را به عهده بگیرد!

من نمیخواهم فرزندم آرزوهای مرا برآورده کند!آنچه که من به آن نرسیدم!

من میخواهم که فرزندم بداند مادر هم انسان است و توقع نداشته باشد که برایش یک فداکار تمام عیار باشم!
منبع:عقایدمامان صباگلی

مامان صبا جون من هم معتقدم كه دخترامون بايد محكم و جسور بار بيان. البته بايد ياد بگيرن ظرافت دخترانه ي خودشون رو هم حفظ بكنن



مامان نيروانا
26 مهر 91 8:14
منم اميدوارم آرشين جان اهل مطالعه بار بياد. مباركش باشه هديه ي قشنگش. حسابي از طرف من ببوسش.

راستي فرناز جون،‌من هنوز حكمت اين فينگيليش نوشتنت رو نميتونم درك كنم. خودم خنده م ميگيره مطالبت رو كلمه كلمه بصورت مقطع ميخونم، عين كلاس اوليا


ممنون. شماهم حتما نيروانا رو ببوس. معذرت مي خوام بابت ايراد وب . مشكلم حل شد پست بعدي رو فارسي تايپ ميكنم.