آرشينآرشين، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

آرشين ، دختر خردمند ايراني

21 ماهگيت هم رو به اتمامه..

1392/9/17 23:13
نویسنده : مامان فرناز
886 بازدید
اشتراک گذاری

برعكس ديروز كه خيلي كم پيشم بودي و من يه مامان ناراحت با كلي برنامه بر باد رفته بودم! امروز برنامه ريزيهام از صبح تا شب اصولي پيش رفت..آموزشهايي كه بهت ميدم، بازيهامون، وقت نهار و شام.. حموم رفتن..همه چيز خوب بود و طبق برنامه و من بسيار آروم...امروز رو دوست داشتم و خوشحال بودم چون يه روز آروم رو با هم پشت سر گذاشتيم ..

عصر من و تو وباباهادي رفتيم بيرون و تو كلي شيرين زبوني كردي.. داشتيم خيابون گردي ميكرديم كه بهت گفتم دخترم وقتي راه ميري جلوي پات رو نگاه كن منظورم اين بود كه سر به هوا نباش آخه همه جارو نگاه ميكردي جز روبرو! يكدفعه ايستادي و خيره به جلوي پاهات نگاه كردي بعد گفتي مامان جلوي پامو نگاه كردم!!!!!!!!و من قهقهه

بعد هم در طي مسيري كه  پياده ميرفتيم شما اومدي بغل من و بعد از كمي راه رفتن من خسته شدم بابايي بهت گفت بيا بغلم مامان فرحناز خسته شده اما شما گوش نكردي و دوست داشتي بغل من باشي بعد بابايي كمي جلوتر از ما رفت كه شما پرسيدي مامان اللاز، بابايي با من قهره؟!!!!!!!!!!نميدونم ووروجك اين حرفارو كي و كجا ضبط ميكني؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!

از روابط اجتماعيت بگم كه فوق العاده قويه و من عاشقشم.. تشكر ميكني ... از فروشنده و راننده تاكسي و.. البته به تبعيت از مالبخند بچه ها رو به بازي فرا ميخوني.. تو خيابون گير ميدي كه ني ني ها باهات بازي كنن!!!

خلاصه كه  دختركم روزهام رو شيرين ميكني مثل عسل...

اينم چند تا عكس از 21 ماهگيت:

در حال تماشاي cd زبان به مدت طولاني در حالتهاي مختلف

در حال تلاش براي باز و بسته كردن كمربند 3 چرخه

ژستت من و كشتهقلب

مدل جديد و خوشگل مو فرفري بعد از حموم و گذاشتن كلاهلبخند

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)