آرشينآرشين، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

آرشين ، دختر خردمند ايراني

ميكوشيم تا پيشرفتت را ببينيم...

1392/9/21 23:54
نویسنده : مامان فرناز
734 بازدید
اشتراک گذاری

با توجه زيادت به cd زبان انگليسي تراشه ها متوجه شدم كه داري خوب ياد ميگيري و تقريبا مثل زبان فارسي خودمون خيلي چيزهايي كه ميشنوي رو تكرار ميكني ... تو اين مدت همش تو فكر حرف يكي از استاداي دوران دانشگاهم بودم كه ميگفت بچه ي يكي از دوستانش از بچگي با ديدن كارتون هاي زبان انگليسي تو سن 4-5 سالگي تقريبا مسلط به زبان دوم شده بود. اين شد كه وب گردي رو در جهت اطلاعات بيشتر در اين زمينه شروع كردم و رسيدم به وبلاگ www.sos.niniweblog.com و با خوندن مطالب عالي تو وبلاگ ساحل عزيز و رسيدن به اين مهم كه ميتونن راهنماي بسيار خوبي براي من باشن تا من هم مربي خوبي براي تو.. ،با همراهي باباهادي كه اون هم به اندازه من دوست داره رشد تورو ببينه، اين پكيج هارو تهيه كردم وقراره با برنامه پيش بريم. اميدوارم همراهي كني...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

22تا
22 آذر 92 14:07
با سلام خدمت مدریت وبلاگ ارشین دختر خردمند ایرانی ایا نگران این هستید که فرزندانتان در فضای مجازی با چه چیزهایی سرگرم میشوند؟؟ پس به دنبال سایتی باشید که هیچ گونه مطلب غیر شرعی و غیر اسلامی در ان نباشد با لینک کردن وبلاگ خنده بازار در وبلاگ خودتان فقط با یک کلیک هم تفریح کنید هم سرگرم شوید ان هم تفریح خیلی سالم منتظرتان هستیم...