آرشينآرشين، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

آرشين ، دختر خردمند ايراني

ريشه هاي محبت در تو جوانه ميزنند...

1392/2/30 10:39
نویسنده : مامان فرناز
732 بازدید
اشتراک گذاری

2 شبه موقع خوابيدن تا ميبيني بابايي چشماشو ميبنده صداش ميكني بابا.. بابا.. بابا.. باباهي هم ميگه بله دخترم؟ اونوقت لباتو ميبري سمته صورتش و بوسش ميكنيلبخند بعد يه نگاه به من ميكني و تا ميبيني يكم از من دوري صدا ميكني ماما.. ماما.. منم ميگم بله عزيزم؟ مياي سمت من و بوسم ميكني. اين كارو چندين بار انجام ميدي تا جايي كه بابا هادي خوابش ميگيره و من مجبورم وقتي صداش ميكني بگم بابا هادي خوابيده، هيس! شما هم يه نگاهي  به من ميندازي و ميگي هيييسسسسسسسسسسسلبخند بعد برات قصه ي آرشين كوچولو ميگم.. از كارايي كه تو طول روز انجام داديم و.. يكم ناز و نوازش و... وشما كم كم خوابت ميبره... خيلي بزرگ شدي!!!! با وجودت احساس خيلي خوبي دارم... دوست دارمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان نيليا
30 اردیبهشت 92 12:32
سلام وبلاگ قشنگ و جذابي دارين خوشحال ميشم به وبلاگ ما هم سر بزنيد نيلياي من 1 سال و 4 ماهشه اسم باباشم هاديه
آرشين كوچولوي ناز و خوشگل بوس


سلام. ممنون خوشحال ميشم، حتما..
شلمان
30 اردیبهشت 92 14:32
اتاق کودکتان را متحول کنید وسیله ای شیک و تک برای کودک دلبندتان WWW.LASTKALA.COM
مامان نیروانا
30 اردیبهشت 92 15:16
عزیزمه، خیلی دلم میخواد بوسش کنم دلبرک کچکم رو. جوووونم


شادی
2 خرداد 92 17:46
چه روزهای شیرینی

دقيقا...
مامان ترمه
12 خرداد 92 10:59
عزیزم ماشاا به تو دختر خردمند
انشاا همیشه شادو سلامت باشید.

عشق میکنه ادم وقتی بچه اش اینجوری محبتش را ابراز میکنه.
خوب مسلما محبت میبینه که محبت میکنه
میبوسمت ارشین جونم


ممنون هاله ي عزيز.رابطه ي مامان باباها با بچه هاشون دنياييه.. ترمه ي گل رو ببوس