آرشينآرشين، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

آرشين ، دختر خردمند ايراني

bighararihaye arshin

1391/6/10 22:42
نویسنده : مامان فرناز
716 بازدید
اشتراک گذاری

arshini chand roozie kheyli bigharari mikoniناراحت  dishab taghriban ta 4 sobh bidar boodi va gerye mikardiاوه bad man ba asbabbaziyat sargarmet mikardam ye koochooloo aroom mishodi va dobare gerye...ناراحت vaghti sarbesaret mizashtam va to too oje gerye ba cheshmaye ashkalood, ghermez va khabaloo mikhandidi engar donyaro behem midadanهورا che hesse khoobie rabeteye beyne mano to,to kheyli behem nazdiki kheyli...dooset daraaaaaaaaaaaaaaaaaamبغل mamani kash midoonestam che moshkeli dariتعجب harkasi ke mibinatet ye nazari mide va in mano kheyli gijo sardar gom mikoneاوهomidvaram zoode zoode zood mesle ghabl aroom shi fereshte koochoolooye mehraboone manفرشته ماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچ     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

سپیده
16 شهریور 91 11:01
سلام خانمی. ارشین جون رو تو مسابقه شرکت دادیم. رای دادن دوستان از روز شنبه تا پایان روز دوشنبه است.


mersi azizam
الهه مامان رادین
17 شهریور 91 16:50
ایشالا گریه ها و بی قراریهات واسه هر چی هست خیلی زود خوب بشه خاله جون



الهه مامان رادین
17 شهریور 91 16:53
عزیزم حتما به آرشین گلم رای میدمفقط رای گیری از کی شرو میشه؟؟


mersi elahe joon.azizam az farda yani shanbe ta doshanbe mohlat dare
مهسا
18 شهریور 91 2:42
سلام عزیزم من به آرشین رای دادم از طرف من ببوسش


mersiiiiiii
زهرا از نی نی وبلاگ213
18 شهریور 91 18:00
سلام خیلی برام جالبه که به حروف انگلیسی مینویسی!
میدونی خیلیها حوصله خوندنشو ندارند
من یکی از اونام
اما چون کنجکاو هم هستم شروع به خوندن کردم که شما فرناز خانوم برا آرشین جون چی نوشتی
چرا این ناناز ما بی قرار شده؟ نکنه داره دندون در میاره؟


rastiyatesh fonte farsi nadaram be kheyliya ghol dadam ke farsi benevisam ama felan nashode va motaasefane badghol shodam fek mikonam mikhad dandoon dar biyare
مامان آرشیدا کوچولو
19 شهریور 91 0:32
Asaaaaaaaalak chegad to nanazzzzzzzi


mamnoon khale joooon
زهرا از نی نی وبلاگ213
19 شهریور 91 8:07
سلام ممنون که اومدی
منم شما رو لینک کردم فرناز جون
به امید دوستیهای ماندگار
راستی از کدوم شهر هستید؟


khahesh mikonam. man az karaj hastam


مامان آرشیدا کوچولو
19 شهریور 91 13:38
خوشحالم که جزء دوستان ما شدید عزیزم با کمل میل لینکتون کردم خوشکل کوچولوتون رو جای من ببوس


man ham hamintor
شقایق.مامان حباب
20 شهریور 91 15:35
سلام دوست من
ممنون که به وب من اومدی... حتما به نینی خوشملت رای میدم


salaaaaaaam. mersiiiiiiiii
ameye lara
26 شهریور 91 22:30
salam doste aziz shoma link shodi


mamnoon