آرشينآرشين، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

آرشين ، دختر خردمند ايراني

مبهوتم اين روزها!

1392/11/24 15:34
نویسنده : مامان فرناز
768 بازدید
اشتراک گذاری

آرشين كوچولوي من دارم فكر ميكنم تو كي اينقدر بزرگ شدي ؟!!!!!

اينقدر بزرگ كه نميتونم تصور كنم من مادرت هستم!

حرف ميزني خيلي خوب!

يه وقتايي احساس ميكنم بيشتر از من ميفهمي..

يه وقتايي احساس ميكنم تو بزرگي و من كوچيك!

يه وقتايي ميترسم كه بزرگتر از اين شي و يه وقتايي عاشق اينم كه دخترم رو ببينم كه بزرگ شده..

خلاصه كه مبهوتم اين روزها!

مبهوت تو، مبهوت تويي كه از مني...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان شازده پاشا
24 بهمن 92 15:48
سلام مامان فرناز .من امروزباوبتون اشناشدم ازین.دستنوشته هاتون به دلم نشست .ماشالاکوچولوی بانمکی دارین .خدا حفظش کنه . اگه دوست داشتین به ماسربزنیدخوشحال میشیم اگه دوست داشته باشین بیشتربهتون سرمیزنم
مامان فرناز
پاسخ
سلام، ممنون عزيزم. منم خوشحالم از آشنايي با شما من هم دوست دارم بيشتر با هم آشنا شيم..
مامان نیروانا
28 بهمن 92 13:37
عزیزدلم!! دیگه چیزی نمونده دو ساله شی عشقم چه فرناز عاشقی دارم که اینهمه دلنشین بهتش رو سروده
مامان فرناز
پاسخ
ممنون دوستم ...واقعا عاشقشم به اندازه ي ...