آرشينآرشين، تا این لحظه: 12 سال و 11 روز سن داره

آرشين ، دختر خردمند ايراني

پارك

1392/5/22 16:41
نویسنده : مامان فرناز
828 بازدید
اشتراک گذاری

2 روز پيش بابايي بيرون كار داشت كه من ازش خواستم مارو هم ببر پارك و وقتي كارش تموم شد بياد دنبالمون و ببرتمون خونه با هم رفتيم پارك بلوار بلال . هوا گرم بود و تو هم كلي شيطوني كردي همش نگاهت به بچه هاي بزرگتر از خودت بود كه ببيني چيكار ميكنن و تو هم همون كار رو انجام بديسوال مثلا دوست داشتي مثل چند تا دختر شيطون و پرانرژي جهت مخالف سرسره پيچي بالا بري! يا اينكه مثل پدر و دختري كه داشتن با هم ميدويدن بدوييلبخند عاشق پله برقي هستي و تا جايي پله برقي ميبيني ميخواي كه بري روش كه البته اين خواستتون اجرا شدچشمکمهم نبود كه اطرافيان با ديدن ما كه بي هدف از پله ميرفتيم بالا و ميومديم پايين چي فكر ميكردن  مهم چيزي بود كه من و تو دوست داشتيملبخندبراي عكس انداختن زياد همكاري نكردي منم خسته شده بودم و فقط چند تايي عكس انداختم. با اينكه خيلي خسته شده بودم اما اون روز رو بخاطر شاد بودن تو دوست دارم...

 

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان نیروانا
4 شهریور 92 8:09
قربون رنگین کمون خوشگلم برم من! خوشحالم که یه مامان با یه کودک درون فعال داری که حسابی هوای تو رو داره. همیشه شاد و در گشت و گذار باشی عشقم


خدا نكنه ماماني همينطور تو ونيروانا عسل