آرشينآرشين، تا این لحظه: 12 سال و 12 روز سن داره

آرشين ، دختر خردمند ايراني

دوزبانگی..

1395/7/28 21:12
نویسنده : مامان فرناز
1,220 بازدید
اشتراک گذاری

از حدود یک سال و نیمگی جسته گریخته استارت انجام کاری رو زدم ایمان نداشتم که نتیجه میده اما نتیجه داد ... و من شاهد موفقیت تو در این زمینه هستم هر روز خدا رو شکر میکنم که کمکم کرد آگاهانه پیش برم و از این استعداد غافل نشم... خیلی دوست دارم همه ی مامانای بچه های هم نسل تو این آگاهی رو بدست بیارن و به سادگی شاهد پیشرفت زبانی کوچولوشون باشن... کاش قدر استعدادهای نهفته رو بدونیم و به سادگی از اونها نگذریم!

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان فريبا
13 خرداد 96 8:10
سلام فرنازجان، خوبین؟ آرشینم چطوره؟ حسابی بزرگ شده آره؟ اسمتون رو توی پربازدیدها دیدم یهو دلم هواتونو کرد. چرا خیلی وقته ننوشتی عزیزم؟ امیدوارم هرجا هستین خوب و خوش باشین
مامان فرنازمامان فرناز
21 دی 96 11:50
سلام و ممنونم از اینکه بهمون سر زدی تصمیم دارم مجدد بنویسم عکس از ارشین و داداش کوچولوش اهورا میگذارم. نیروانای عزیز و دو برادر نازنینش رو ببوس