آرشينآرشين، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

آرشين ، دختر خردمند ايراني

لحظات ناب میان من و تو..

1394/11/12 23:19
نویسنده : مامان فرناز
1,341 بازدید
اشتراک گذاری

دوستی واژهای است که باید برای ارتباط میان من و تو بکار برد..

اری ما دوست هستیم و این زیباترین اتفاق میان ماست:-)

البته بهتر است اینگونه بگویم دوستی ۳نفره ی هادی فرناز ارشین...

دوستی ما هر روز بیشتر از پیش تکامل پیدا میکند من و پدرت اگاهانه در حال تکامل بخشیدن تو هستیم و تو نا اگاهانه در تکامل ما نقش داری و این شاید زیباترین بزرگترین و عجیبترین اتفاق زندگی ما باشد

دختر کوچولوی داستان پدر و مادرش را کامل میکند😊

ما پرتلاش تر و باپشتکار تر و ازادانه تر از هر زمان پیش میرویم و اینها فقط بخاطر توست تو دلیل همه ی این پیش روی ها هستی پس تو در حال تکامل بخشیدن ما هستی

شاید این زمان را هرگز به خاطر نیاورم و در میان انبوهی از خاطرات خوب و بد گم شود فقط بدان با هم لحظات نابی را سپری کردیم

با هم داستان نوشتیم قرار شد کتابش کنیم و هفته ای یکبار داستان بنویسیم تو را نویسنده کوچولو خطاب کردم و در تصورات روزی را دیدم که تو بزرگترین نویسنده ی جهانی

دوستت دارم نویسنده کوچولوی مامان

پسندها (1)

نظرات (0)