آرشينآرشين، تا این لحظه: 12 سال و 12 روز سن داره

آرشين ، دختر خردمند ايراني

ناگفته ها...

1393/10/27 17:10
نویسنده : مامان فرناز
1,349 بازدید
اشتراک گذاری

ستاره بازی

مدتیه برای کارای خوبی که انجام میدی ستاره میدم و میگم مثلا وقتی 20 تا شد جایزه داری 20 تا ستاره اول رو گرفتی و جایزه اش یه ابرنگ بود. صورت نقاشی شده ی تو با ابرنگ البته مامان وارد نبود چشمک

عقد دایی

7 دی جشن عقد دایی محمد بود اینم یه عکس با طناز از روز عقد دایی جونآرام

گل بازی

چند ماه پیش رفته بودیم خونه خاله سمانه با هم رفتیم کتاب فروشی و من برات یک بسته گل برای بازی گرفتم هر از گاهی میاریم و شما باهاش بازی میکنی البته هنوز فقط کف دستت میتونی شکلایی درست کنی که خودت میگی اینا مار یه بارم میگفتی موز هستنبوس

کاردستی

هر از گاهی تو کنارمی و مشغول بازی منم  یهو میزنه به سرم که یه چیزایی درست کنم مثل اینا:

دو تا هم عروسک برای ارایه کار یه درس درست کردم که دادمش به شماآرام

اتفاق زیاد افتاده اما من تنبلی کردم و خیلیهاشون تو حافظه ام نیستغمگین

پسندها (1)

نظرات (0)