آرشينآرشين، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

آرشين ، دختر خردمند ايراني

تلنگری در یک عصر پاییزی(5:15،93/7/2)

1393/7/2 22:29
نویسنده : مامان فرناز
871 بازدید
اشتراک گذاری

داشتم لباسهای شسته شده رو  روی رخت آویزی که توی تراس بود پهن میکردم و گوشی به دست با مامان شمسی صحبت میکردم. فضای تراس کوچیک و تو توی دست و پام بودی و همش میرفتی و میومدی.. وقتی صحبتم تمام شد با کمی خشم بغلت کردم و گذاشتمت روی تخت.. در تراس رو بستم و با لحنی شاکی و ناراحت گفتم باید بریم حموم. پرسیدی برای چی؟ گفتم: برای اینکه تمیز بشیم. یکدفعه صدای بغض آلود و معصومانه تو به گوشم رسید که گفتی:مامان شما نمیدونی که همیشه باید بخندی!!!

تو اون لحظه تلنگری بزرگ بهم خورد و بخاطر رفتار زشتم شرمنده ات شدم.. بغلت کردم و بوسه بارونت کردم و ممنونت شدم که این مهم رو گوشزد کردی.. و بعد تو در ادامه گفتی که میخواستی کمکم کنی اما من نگذاشتمغمگین

عزیزم، دخترکم ،من رو ببخش...بوس

همیشه این جوریه دنیای ما آدم بزرگها !!! حتی اگر بسیار ادعای روشن فکری داشته باشیم باز هم هیچیم در مقابل کودکانه های شما...

پسندها (1)

نظرات (9)

فروشگاه دایانا
3 مهر 93 7:05
من همیشه اخمو بودم. خیلی مشکل داشتم. هنوز خط اخم وسط ابروم مونده از اون دوران. نشونیم یادت باشه دایاناشاپ دات آی آر اگه خواستی به کسی کمک کنی فقط بیا تو سایت من بچرخ که آمارم بره بالا. خرید هم نکردی مهم نیست. ولی حتما مرتب بیا و سر بزن بهم. ممنونم
چاره اینجاست
3 مهر 93 7:31
چه مامان مهربونی. خدا نگهتون داره
مامان فرناز
پاسخ
ممنون عزیزم
بانو
7 مهر 93 10:40
سلام تزئین غذا برای کودکان بد غذا www.banoo.ir/post/1101 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
بانو
14 مهر 93 14:35
سلام تدابیر پزشکی قبل از بارداری www.banoo.ir/post/1088 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
بانو
28 مهر 93 12:40
سلام مدل لباس پاییزی بارداری را در بانو ببینید www.banoo.ir/post/1136 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
بانو
5 آبان 93 12:44
سلام ورزش های مناسب کودکان کدامند؟ www.banoo.ir/post/1236 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
دينا
9 آبان 93 13:57
سلام مامان فرناز فرشته كوچولو ديگه بزرگ شده خداحفظش كنه.عزيزم
مامان فرناز
پاسخ
سلام دینای عزیز خوشحال شدم اسمت رو تو قسمت نظرات دیدمبله بزرگ شده و مسئولیت من بسیار سنگین تر از قبل
شيك پوش
16 آبان 93 15:45
با ما شيك پوش شويد: http://alizeshop.mihanblog.com
مامان
1 آذر 93 13:53
سلام. وبلاگ زیبایی دارین. به ما هم سربزنین. اگه دوست داشتین ما رو لینک کنید و به ماهم خبر بدید که شما رو لینک کنیم.