آرشينآرشين، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

آرشين ، دختر خردمند ايراني

كاشف كوچولو..

1393/3/26 12:52
نویسنده : مامان فرناز
803 بازدید
اشتراک گذاری

من مادرم ...

و حس مادرانه دارم...

ديروز با كوچكترين كشفي كه كردي احساس كردم بزرگترين كاشف دنيا هستي...

و آن را براي اطرافيان با ذوق فراوان تعريف كردم..

تو  تا متوجه ميشدي كه درباره كشفت صحبت ميكنم با شوق گوشهايت را تيز ميكردي و بعد لبخندي از سر رضايت بر روي لبانت نقش ميبست ...

اين شوقت را هر سه مرتبه اي كه تعريف كردم ديدم..

راستي اينقدر درگير حس هاي زيبايمان شدم كه يادم رفت بگويم تو ديروز در حين بازي با رنگ آبي و قرمز،

رنگ بنفش را كشف كردي و بلند صدايم كردي مامان ، بنفش!!

و من به سرعت خودم را به تو رساندم و درباره كشفت كلي با هم صحبت كرديم و كلي با رنگها بازي كرديم (البته اينبار بازي با رنگها هدفمند بود)آرام

كاشف كوچولوي من عاشقانه دوستت ميدارمچشمکبوس

پسندها (2)

نظرات (2)

بانو
3 شهریور 93 15:30
سلام برای کودک دلبندتان لالایی بخوانید. www.banoo.ir/post/974 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
بانو
24 شهریور 93 13:41
سلام نبایدهای تخم مرغ در بارداری را در بانو ببینید www.banoo.ir/post/1036 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو