آرشينآرشين، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

آرشين ، دختر خردمند ايراني

آرشين و بابا هادي و لذت خريد..

1392/11/27 17:34
نویسنده : مامان فرناز
824 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبح آرشين و بابا هادي:

 

آرشين: باباهادي كجا ميري ؟

بابا هادي: دارم ميرم هويج بخرم مامان برات سوپ درست كنه.

آرشين: باباهادي منم بيام هويج بخرم؟

و اين گونه بود كه دختر كوچولوي ما به مامان قول داد زود برگردد كه مامان دلتنگ نشود(آرشين هم فهميده كه چه شخصيتي دارم منلبخند) و شال و كلاه كرد و همراه باباهادي به خريد رفت و هويج و ... خريد و بعد با چشمهاي تيزش نان بربري بالاي در نانوايي را ديد و درخواست نان هم كرد و بعد از يك خريد دلچسب به خانه برگشتندلبخند

چقدر زيبايند!ديروزها زود گذشتند!و امروز من مادرم !! دخترم را به همراه همسرم به خريد ميفرستم در حالي كه هنوز در وجودم انگار همان دختر بچه اي هستم كه خانه پدرم بودم و..! دنياست ديگر..!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان شازده پاشا
30 بهمن 92 17:15
ارشین جون همیشه به خریدخاله .خسسسسته نباشی
مامان فرناز
پاسخ
ممنون خاله جون
مامان شازده پاشا
3 اسفند 92 11:30
آرشییییییییییین کجایی؟؟؟؟؟نیستی
مامان فرناز
پاسخ
سلام مامان شازده پاشا هستيم مشغول خونه تكوني و خريد و ... سرمون گرمهالان ميام پيشتون
ارشین76
5 اسفند 92 16:49
سلام فرنازجون تبریک میگم بخاطر وب قشنگتون منم اسمم ارشینه ولی 17سالم شده ایده ی قشنگی بود ثبت تمام وقایع تو ی وب سایت خیلی خوشم اومد امیدوارم هم شما هم دخترکوچولوی گلتون موفق باشید
مامان فرناز
پاسخ
سلام عزيزم.ممنون آرشين خانوم 17 ساله
بانو
12 اسفند 92 10:37
سلام دوست عزیز جامعه مجازی بانو با موضوعات سبک زندگی در خدمت شماست. همه اینجا هستند اما جای خالی شما احساس می شود. با اشتراک تجربیات و مطالب وبلاگ خود در بانو، دوستان جدیدی پیدا خواهید کرد. منتظر حضور تان در شبکه اجتماعی بانو هستیم. تازه های مادرانه را در چشم به راه و الهه مهر بانو دنبال کنید. جامعه مجازی بانو www.banoo.ir
مامان نیروانا
20 اسفند 92 7:03
عزیزدلم دو سالگیت نزدیکه ها! عشق خاله امیدوارم از لحظه لحظه ی عمرت شادی و عشق برچینی
مامان فرناز
پاسخ
آره فريبا جون دو سالگيش نزديكه!!!!!!!!!!! خيلي زود ميگذره!مرسي از ارزوي قشنگت
مامان نیروانا
23 اسفند 92 9:23
تولدت مبارک چلچله ی بهارم! فرناز عزیزم تمام زیبایی این روز قشنگ ارزانی وجود نازنینت. این روز رو هر چه شادتر و زیباتر برات آرزو دارم عزیزدلم. فراوان میبوسمت، تو هم فراوان آرشینم رو ببوس
مامان فرناز
پاسخ
ممنون فريباي عزيزم خيلي خيلي خيلي خوشحالم كردي دوستون دارم خيلي زياد