آرشينآرشين، تا این لحظه: 12 سال و 12 روز سن داره

آرشين ، دختر خردمند ايراني

آرشين جون ژست بگير..

1392/10/9 10:32
نویسنده : مامان فرناز
842 بازدید
اشتراک گذاری

از اونجايي كه دوست دارم باله كار كني هر از گاهي سري به وبهاي مرتبط با اون ميزنم و عكسهاي كوچولوهاي بالرين رو نگاه ميكنم وبعد تويي كه تو روياهاي من داري باله ميرقصي.. خیال باطلچند وقت پيش كه داشتم عكس نگاه ميكردم شما هم پيشم ايستاده بودي و عكسارو كپي كردم و زوم كردم و بهت از نزديك نشون دادم حالا تا ميخوام ازت عكس بندازم و بهت ميگم مثل ني ني ها ژست بگير تمام تلاشت رو ميكني كه يكي از حالت هاي اونارو بگيري اما هنوز پاهاي كوچولوت ياري نميكنن عزيزم. اما چيزي نمونده ديگه!! بزرگ ميشي و پاهات قوي ميشن و اگه دوست داشته باشي حتما يه بالرين عالي ميشيلبخند

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

شادی
19 دی 92 19:48
چه عکسای خوشگلی گذاشتی مامانی
مامان فرناز
پاسخ
ممنون عزيزم.. ژستاي خانوم كوچولو قشنگشون كرده
شبنم
21 دی 92 0:39
سلام دوستان عزیز سایت ما در زمینه طراحی تقویم سال 93 با عکس کودک دلبندتان، همچنین ساخت کلیپ برای کودکان ،آغاز به کار کرد ان شااله که با خواست خداوند بتوانیم رضایت خاطر شمارا فراهم کنیم با تشکر http://babyarts.ir در صورت داشتن هر گونه سئوال در این قسمت پاسخگوی شما هستیم: http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=694608&PageNumber=1
مامان نیروانا
21 دی 92 11:16
وای خدای من چه عالی!!! چقدر ما مث هم فکر میکنیم فرنازم. الهی به آرزوی قشنگت برسی و برای منم دعا کن عزیزم قربون آرشینم با این ژستای ملوسش.
مامان فرناز
پاسخ
چقدر خوشحالم از اينكه مثل انساني فكر ميكنم كه نديده خيلي دوسش دارم.. گرچه تو افكار بسيار وسيعي داري و وسعت افكار من صد البته كه بهشون نميرسه.. اما باز هم خوشحالمبراي عملي شدن آرزو هاي قشنگت دعا ميكنم دوست خوبم