آرشينآرشين، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

آرشين ، دختر خردمند ايراني

آموزش زبان

1392/9/25 16:13
نویسنده : مامان فرناز
1,022 بازدید
اشتراک گذاری

از ديروز برنامه بازي و يادگيري رو شروع كرديم. البته هنوز نه بطور خيلي جدي! بايد از مشاور عزيزمون يك سري راهنمايي بگيرم.. خيلي ذهنم درگير و دار اين آموزشه كه واقعا اگر بشه معركه است... 

ديروز از زماني كه بيدار شدي يكي از شعرهايي رو كه از قبل باهاشون آشنايي داشتي برات گذاشتم (heads shoulders) در حين كار كردن  توي آشپز خونه و بازي با شما اين شعر رو گوش ميداديم وكلي لذت ميبردم با تصور اينكه گوشت داره ميشنوه و ميشنوه.. و كلمات داره به ذهنت سپرده ميشه..از اونجايي كه با اين شعر از قبل آشنايي داشتي( از طريق تراشه هاي الماس) زياد روش تمركز نكرديم و رفتيم سراغ يه شعر ديگه (wheels on the bus) در حين انجام كارهاي روزانه و همراهي شيرين تو با من وكلي بازي شعرهارو هم ميشنيديم .. عاشق لحظه هاي ناب دو نفره مادر دخترانه ام..  به قول خودت عاليه، كيف ميده، خيلي باباله، اش ميگذرهماچاين هارو زماني ميگم كه در اوج لذت بازيهاي كودكانه ي مادر دخترانه ايم(دو دوست) و تو هم تكرار ميكني و حالا ديگه شده تكه كلام هاي آرشين كوچولوچشمک

ديروز عصر قرار شد بريم خونه آقا جون اينا و برنامه عصر كه ديدن dvd بود رو تعطيل كرديم. در كل روز رضايت بخشي بود چون برنامه ها طبق اون چيزي كه توي ذهنم بود پيش رفته بود.

و امروز ..

زماني كه بيدار شدي طبق برنامه برات اهنگ هاي روز قبل رو كه خيلي گوش كرده بودي گذاشتم و بعدرفتيم سراغ abc .. تازه اين شعر رو گذاشته بودم و ميخواستيم مشغول نواختن ريتم اين شعر با بلز بشيم و بعد انجام كارهاي روزانه كه از قبل توي ذهنم ميپروروندم كه چطور تورو هم همراه كنم و آب دادن به گلداني كه ديروز كاشته بوديم، كه عمه زينب اومد و با هم سرگرم شدين. از اونجايي كه احساس كردم اين شعرها عمه رو اذيت ميكنن بعد از چند باري كه پخش شد قطعشون كردم.كه البته عصر بايد حتما گوش بديم كه برنامه ي امروزت رو از دست نداده باشي..

دخترم بايد خيلي سعي كنم مراقب لحظه هاي كودكيت باشم تا بيهوده ازدستشون نديم!!! بازي كنيم و در حين بازي خيلي چيزها رو آموزش بدم.. اين چيزيه كه خيلي شنيدم و خوندم و طي تجربياتي كه با وجود تو داشتم بهش ايمان آوردم.. مخصوصا تا 6 سالگي كه خيلي جاها عنوان شده دوران طلايي عمر يك انسانه..

اميدوارم خيلي پستي بلنديها كه تو زندگي همه هست و يه وقتايي اجازه عملي شدن افكار رو بهمون نميدن راه رو براي رشد وشكوفايي تو و همه ي كوچولوهاي پر از استعداد نهفته باز كنن و در آينده دنيايي ببينيم پر از انسان هايي با تفكرات عالي در همه ي زمينه ها...

آمين

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زهره مامان مرسانا
15 اردیبهشت 93 1:48
سلام خانمی من ازوبلاگ هیوا شما رو پیدا کردم . میخواستم بدونم شما از چه وقت سی دی های سحر جان کار میکنید با دخملی و بازدهی داشته؟ من چند ماهی میشه یعنی سی دی اول سیمپلی کیدز تموم کردم الان اهنگ چهارم سی دی دوم هستم . دوست دارم کسی باشه بتونم ازش راهنمایی بگیرم ممنونم عزیزم
مامان فرناز
پاسخ
سلام من هم خوشحالم كه تونستم با كسي اشنا شم كه اين روش رو كار ميكنه.راهنماي خوبي كه نميتونم باشم! اما خوب فكر ميكنم دوستاي خوبي بتونيم باشيم و بهم كمك كنيممن خيلي اصولي پيش نرفتم فقط سعي كردم شعرهاي ساده رو براي ارشين بزارم الان هم سعي دارم دايره ي لغاتش رو گسترده كنم.