آرشينآرشين، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

آرشين ، دختر خردمند ايراني

ديروز و امروز ما

1392/9/6 15:14
نویسنده : مامان فرناز
852 بازدید
اشتراک گذاری

ديروز ظهر باهم داشتيم عكساي تولد باباهادي و مامان فرحناز رو نگاه ميكرديم كه گفتي كيك ميخوام و بعد يادت رفت و ديگه حرفي نزدي. عصر در حال تماشاي سي دي زبان انگليسي بودي كه باز كيك ديدي و با گريه دويدي سمت من كه پاي نت نشسته بودم گفتي من كيك ميخوام منم سريع زنگ زدم به باباهادي و گوشي دادم بهت گفتم به باباهادي بگو لطفا برام كيك بخرلبخند به بابايي گفتيم و منتظر تا شب كه اين كيك خوشمزه روبرات آورد كلي خوشحال شديلبخند

ديروز عصر كلي قطار بازي كرديملبخند عروسكاي حمومت رو سوار حلقه هايي كرديم كه با نخ به هم وصلشون كرده بوديملبخند

امروز صبح هم ديدم هوا خوبه و ميشه يه گشتي بيرون از خونه بزنيم آمادت كردم و با هم رفتيم پارك و 1 ساعتي بيرون بوديم و بعد برگشتيم خونه...

روزاي خوبي باهم داريم.. بچگي كردن خيلي خوبه يا به قول شما خيلي عاليه..حسابي خوش ميگذره..

دوست دارم دختركم:*

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بافتنی یکی یدونه
10 آذر 92 19:37
سلام وبلاگ زیبای دارین من از کار های بافتنیم فروشگاه باز کردم خوشحال میشم سر بزنی و خرید کنی هر گونه هم سفارش میپزیرم میشه منو به اسم بافتنی یکی یدونه لینک کنی ممنون
مامان نيليا
12 آذر 92 12:43
ايشالله هميشه خوش باشين دخملي هميشه خندونو از طرف ما ببوس
مامان فرناز
پاسخ
مرسي عزيزم تو هم نيليا جون رو ببوس زيااااااااااد..