آرشينآرشين، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

آرشين ، دختر خردمند ايراني

خريد و شيطنتهاي تو..

1392/8/21 17:13
نویسنده : مامان فرناز
791 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از ظهر يكشنبه به قصد خريد براي خونه زديم بيرون .. حال مساعدي نداشتي اما طبق معمول تا اسم بيرون رفتن اومد سر حال شدي. وارد بازار كه شديم با ديدن پله برقي چشمات برق زد و ميديدم كه تمام نگاهت به اونه و منتظري كه  زودتري بري روش لبخندخوبه كه سعي كنم در اين جور مواقع خودم رو بزارم جات تابيشتر حست رو درك كنم و همراه شيطنتهات، شيطوني كنم لبخنداونروز با وارد شدن تو هر غرفه با كاراي شيرينت توجه همه رو به خودت جلب كردي.. توي اولين غرفه من مشغول برداشتن چيزهايي بودم كه ميخواستم و شما بلند بلند داشتي شعرهاي انگليسي كه با شنيدن مكرر ياد گرفتي با زبون شيرين خودت ميخوندي بدون اينكه كسي متوجه شه كه داري چي ميگي! اينقدر آلودگي صوتي ايجاد كرده بودي كه يك لحظه برگشتم و ديدم يكي از آقايون فروشنده از كار شما حسابي خندش گرفتهلبخند

وارد غرفه دوم شديم بابا هادي مشغول خريد بود و شما غرق در بوسه بارون كردن من.. كه باز اينكارت توجه فروشنده رو جلب كردلبخند

نزديك غرفه ي ديگه اي شديم كه قصد خريد كردن از اون رو داشتيم يكدفعه بلند گفتي حالا اين يكي لبخند فروشنده يه خانوم مهربون بود كه با دلبري كردن هاي شما عاشقت شده بود و در نهايت يه شكلات به همراه يه بوس خوشگل به شما داد و با جواب بوسي كه شما به خانوم فروشنده دادي گفت: واااااي تب كردمچشمک

در آخر هم به ميل شما و درخواست باباهادي 1-2 باري از پله برقي بالا پايين بردمتزبان

دوست دارم عسليقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

دينا
29 آبان 92 12:17
سلام فرنازجووون وقتي تووبلاگت ميام به اينده اميدوارميشم...واقعاتصوراينده برام لذت بخش ميشه...خيلي تونوشته هات روح واحساس زيبايي به ادم الغاميشه.افرين به مامان خوب وعزيزي مثل شما
مامان فرناز
پاسخ
خيلي خوشحالم كه اينو ميشنوم دينا جون..مطمئنا اين حسي كه داري برگرفته از روح بزرگ خودته...دوست دارم